Din hund har tilfredshedsgaranti på alt indhold, og I må selvfølgelig gerne prøve både legetøj og godbidder 🤩
Alt du behøver at vide om BullerBox før du beslutter dig
Skrevet af: Amalie
25.08.2023 | Opdateret for 3 timer siden.
Jeg ved, at din hund ikke bare er et kæledyr, men en del af familien. Det er derfor naturligt at have spørgsmål og bekymringer, inden du træffer et valg. Derfor vil jeg her forsøge at komme rundt om de spørgsmål jeg oftest har fået gennem de seneste 3 år.
1. Hvad sker der, hvis min hund ikke kan lide noget af indholdet i boksen?
Jeg giver 100% tilfredshedsgaranti på alt indhold i hver eneste BullerBox. Hvis din hund eller du ikke er fan af noget i boxen, erstatter jeg det helt gratis med noget andet, der forhåbentlig vil falde i bedre smag. Men det stopper ikke der!
Når du benytter din tilfredshedsgaranti, noterer vi også på din profil, hvad din hund ikke var vild med. På den måde sikrer vi, at fremtidige boxe bliver så skræddersyede som muligt og ikke indeholder ting, I ikke kan lide.
2. Er der en minimums bindingsperiode, eller kan jeg opsige medlemskabet når som helst?
For mig er det allervigtigste, at din hund er glad. Hvis BullerBox ikke er noget for jer, kan du altid komme ud af det, uanset om du har valgt en 1, 3 eller 6 måneders startperiode.
3. Hvordan vælger I legetøj og godbidder? Er det bare tilfældigt, eller er der en form for tilpasning til min hund?
Jeg tror på, at tilpasning er nøglen til en glad hund, og derfor er intet i BullerBoxen tilfældigt valgt.
Når du tilmelder dig, angiver du en række oplysninger om din hund såsom alder, race, størrelse, køn, eventuelle allergier og smagspræferencer. Det bruger vi til at skræddersy den mest ideelle BullerBox specifikt til din hund.
Derudover har vi også forskellige tilvalgsmuligheder, hvor du kan tilkøbe ekstra godbidder, legetøj, tyggeben eller endda holdbart legetøj, så du har muligheden for at yderligere tilpasse indholdet til din hunds behov og præferencer.
Jeg sørger også for, at alle godbidder er 100% naturlige og særligt udvalgte, og legetøjet er baseret på forskning og feedback fra vores medlemmer.
Så med BullerBox er du garanteret et produkt, der er så tæt som muligt på din hunds personlige smag og behov.
4. Hvad hvis min hund har allergier eller specielle diætbehov? Kan I tage højde for det?
Ja! Vi kan tage højde for 9 ud af 10 af de mest almindelige allergener og specielle diætbehov.
Når du tilmelder dig BullerBox, har du mulighed for at angive, om din hund har nogen form for allergi eller specielle kostbehov. Vi bruger disse oplysninger til at tilpasse indholdet i din BullerBox, så din hund ikke modtager ting, den ikke kan tåle.
Derudover er alle vores egne godbidder er allerede allergivenlige og fri for ingredienser, man helst vil undgå at give sin hund.
5. Er der nogen særlige tilbud eller rabatter for nye medlemmer?
Ja, faktisk kører vi lige nu et fantastisk tilbud, hvor du kan få en ekstra gratis BullerBox, hvis du tilmelder dig i dag. Men skynd dig, tilbuddet er tidsbegrænset og kan stoppe når som helst!
Hvis du ønsker tilbuddet kan du få det her
6. Hvordan fungerer betalingen? Er det en månedlig betaling, eller kan jeg betale for flere måneder på forhånd?
Betalingen er månedlig, uanset om du vælger en startperiode på 1, 3 eller 6 måneder. Det betyder, at du kun betaler for en måned ad gangen.
Men hvis du gerne vil, tilbyder vi også muligheden for halvårlig eller kvartalsvis betaling, hvor du forudbetaler for din valgte startperiode. Det er op til dig!
7. Hvordan håndteres levering? Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når boksen leveres?
Du har selv muligheden for at vælge, om du ønsker, at boxen leveres direkte til din dør eller til nærmeste pakkeshop. Hvis du har valgt hjemmelevering og ikke er hjemme, når boksen ankommer, så tager posten den bare med og afleverer den i din nærmeste postbutik eller pakkeshop. Så det er ret fleksibelt!
8. Er der mulighed for at pause abonnementet, for eksempel hvis jeg er på ferie?
Ja! Du kan til enhver tid sætte dit medlemskab på pause. Det er uanset om du skal på ferie, eller om der bare er en periode, hvor du ikke har brug for BullerBox. Du bestemmer. Vi er super fleksible på den front!
9. Hvad er jeres politik omkring returnering og refundering?
10. Kan jeg tilføje ekstra produkter til min BullerBox, som for eksempel mere holdbart legetøj eller ekstra godbidder?
Ja! Vi har flere tilpasningsmuligheder, når du tilmelder din hund. Du kan tilvælge ekstra godbidder, tyggeben, holdbart legetøj eller endda mere legetøj. Hvis du har flere hunde, kan det også give ekstra god mening at tilføje flere produkter eller endda en hel ekstra BullerBox til en særlig lav pris. Så der er noget for alle i hundeflokken!
11. Har I nogen kundeanmeldelser eller testimonials, der kan hjælpe mig med at føle mig mere sikker på mit valg?
Ja masser! Vi har over 2000 (TO-TUSINDE) 5-stjernede anmeldelser på Trustpilot og masser af fantastiske fortællinger fra vores tilfredse medlemmer som du kan se her
Derudover har vi gennem de sidste 8 år sendt over 10 millioner legetøj og godbidder i mere end 400.000 BullerBoxe til over 35.000 hundefamilier.
12. Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer, hvis jeg har spørgsmål eller problemer med min ordre?
Du kan altid få fat i os! Du kan sende en mail til happy@bullerbox.dk, eller give os et kald på 42702070 alle hverdage. Hvis du er mere til sociale medier, kan du også skrive til os på Facebook eller Instagram. Vi står klar til at hjælpe dig med det samme!
Er du klar til masser af glæde og sjove oplevelser sammen med din hund?
Sådan fungerer BullerBox
Indholdet tilpasses din hund. Tilfredshedsgaranti på alt indhold.
1. Tilmeld din hund
2. Hold øje med posten
Første BullerBox sendes med det samme og er fremme i løbet af et par dage.
3. Lad festen begynde
Din hunds forhold til pakker bliver aldrig det samme igen.